Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

"Cya later aligator"

Λιγο πριν φυγω και παω στο ΚοοΚοο (απο καιρο ηθελε η μανα μου να παμε) νομιζω πως προλαβαινω να γραψω κατι εντελως στα γρηγορα. TΩΡΑ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΟΙΟΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗΣΑΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ. (Μιλαω για σενα που σε πληγωσα.) Αλλα αυτα τα πραγματα τα καταλαβαινεις αργοτερα και ειναι αργα τοτε! Σημερα λοιπον εδιωξα απο την ζωη μου τα σκουπιδια, τα παρασιτα που ζουσαν εις βαρος μου και που μου προκαλουσαν θλιψη. Και νιωθω ομορφα, νιωθω οτι τελικα μας μπηκε καλα το '11. Χαιρομαι που μετανιωσα για τα λαθη μου και χαιρομαι που αναγνωριζω πλεον τους αληθινους ανθρωπους και αυτους που αγαπησα πραγματικα. Αντε "ΞΟΥ" λοιπον απο την ζωη μου αγαπητε μου και πολυ σε ανεχτηκα. Ειμαι ελευθερη πια για δω ποια ειμαι και τι θελω. Και ορκιζομαι οτι τετοια ατομα δεν θα ξαναμπουν στη ζωη μου για κανενα λογο. Aς τελειωσει αυτη η χρονια, μονο αυτο θελω. Και μετα ηρεμια και χαλαρωση. Λοιπον πρεπει να φυγω τωρα εχω να παω να ακουσω Μπαλαφα (?)
Aδιός σκουπιδός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου