Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

she eyes me like a Pisces when I am weak,

Εχοντας περασει αρκετα χρονια με ατακα το "υγεια πανω απ ολα"
μια ατακα που πραγματικα πιστευω μια ατακα που δεν ειναι ατακα ειναι ενα μοτο ενας τροπος ζωης
πιστευω και εγω οτι τουλαχιστον σε αυτον τον τομεα θα ειμαι τυχερη
οτι θα εχω την υγεια μου για να μπορεσω να κανω καποτε ολα αυτα τα πραγματα που δεν μπορω να κανω τωρα
να πετυχω τους στοχους μου.

και μετα απ ολα τα σκατα που μου εχουν τυχει στη μεχρι τωρα ζωη μου
πιστευα οτι εστω την υγεια μου την εχω.
ε τελικα δεν εχω ουτε και αυτη.
φοβερα αστειο!

Υ.Γ. θα αναρωτιεστε που κολλαει ο τιττλος ε;

5 σχόλια:

  1. δεν μπορώ να το πιστέψω..
    εύχομαι μέσα από τη ψυχή μου να μην είναι κάτι σοβαρό! και όλα να πάνε καλά!
    πάνω απ'όλα μη χάνεις το κουράγιο σου! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστω πολυ πραγματικα.
    θα δειξουν οι εξετασεις αυριο.
    τα αποτελεσματα θα μαθευτουν αφου γραφω σχεδον τα παντα εδω
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με φοβίζει που δεν έχεις γράψει τίποτα ακόμα. ελπίζω πραγματικά όλα να πήγαν καλά!

      Διαγραφή
  3. αγαπητη μου, δεν εχω γραψει γιατι τα αποτελεσματα βγαινουν σημερα, θα σε ενημερωσω, ευχαριστω παρα πολυ για το ενδιαφερον. ισως εισαι η μονη που νοιαζεται τοσο

    ΑπάντησηΔιαγραφή