Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Im talking about you and you and you and you

Και ναι πλεον 19 στα 20.
Μου φαινεται τοσο μεγαλο ο αριθμος.

Χτες ηταν τα καλυτερα γενεθλια που εχω κανει ποτε. Με ατομα που αγαπαω, με ατομα που εκτιμω.
Τελεια μουσικη, ωραιο περιβαλλον, καλοι ανθρωποι.

Ποτε δε θα ξεχασω το συναισθημα που ειχα οταν επαιξε το τραγουδι μου και μπηκε μεσα η τουρτα.
Δακρυα χαρας, μπορει και λυπης, αλλα κυριως χαρας γεμισαν το προσωπο μου.

Πραγματικα σας ευχαριστω, ειστε τοσο ομορφοι ανθρωποι.
Και ενα συγνωμη που ημουν τοσο τυφλα.
Αλλα οπως λεει και ενας φιλος, οταν πινεις φευγουν οι αναστολες σου. Και εμενα μου εφυγαν μερικες χτες, ειπαμε μη ξεφτυλιστουμε τελειως :Ρ

Αχ με συγκινησατε ρε παιδια.


1 σχόλιο:

  1. "οταν επαιξε το τραγουδι μου"
    Εχεις copyright? Επαιξε απο αυθεντικο CD το τραγουδι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή