Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Αδικο

Ειναι αδικο!
Να προσφερεις στους αλλους τα παντα και τελικα να παιρνεις απ' τα τρια το μακρυτερο.
Δε μιλαω για σχεσεις. Μιλαω για φιλιες. Μιλαω για απλα καθημερινα ασημαντα πραματα απο κοντινα σου ατομα που δεν σε σκοτωνουν αλλα σε θυμωνουν λιγουλακι κανοντας σε να τα απομνημονευεις.

Οταν εχω μια δουλεια να κανω εξαφανιζονται ολοι και δε με βοηθαει κανεις, ουτε με το να σου κανουν παρεα.
Οταν ολοι εχουν δουλειες γινομαι πεντακοσια κομματακια να ερθω μαζι σας να σας βοηθησω να σας κρατησω παρεα.
Κι ολα αυτα για να γυρισετε να μου πειτε δεκα λεπτα πριν σας δω "ρε δε γινεται εχω γιατρο", "ρε δε γινεται ψωφησε η γατα μου".
Ναι φιλε μου "πρωτα-κανονιζουμε-και-δεκα-λεπτα-πριν-συναντηθουμε-το-ακυρωνω" εισαι πολυ ενταξει απεναντι μου.

Αμα ερθει καποτε καιρος που κ εγω σας γραφω στα παπαρια μου που κι εγω νοιαζομαι μονο για την παρτη μου μη σας κακοφανει.
Γιατι οταν καποιος ειναι ενταξει απεναντι σου δεν τον κρεμας τελευταια στιγμη 10 φορες.

Εντελει ανεβηκα μονη μου κεντρο να παρω βαφες για τα μαλλια μου και διαφορα πραματα για το παρτυ το Σαββατο.
Δεν καταφερα να παρω τη στολη μου βεβαια, αλλα θα παω την Πεμπτη.
Εφτιαξα το pc κατα καποιο τροπο και το κινητο.
Μενει η φωτογραφικη.

Κριμα και η μερα μου ξεκινησε καλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου