Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Σκεψεις

Και να η πρωτη χαρωπη αναρτηση μετα απο τοσο καιρο.
Βασικα δεν ξερω αν ειναι χαρωπη ή λιγοτερο λυπηρη.
Anyway.

Αν και αρρωστη εχω κεφια(?)

Τωρα τελευταια ειχα γινει λιγο περιεργη σε ολα τα θεματα.
Ε καιρος δεν ειναι να επανελθω;;
Ε ενταξει δεν νιωθω και 100 εγω αλλα τι να κανουμε.

Σημερα εκανα μια διακοπη μιας μερας απο τη διατροφη για ενιωθα απαισια εξαιτιας της ιωσης και εφαγα γαλακτομπουρεκο και ενιωσα απιστευτα:Ρ
Μαζι με την ιωση εχω κατι σαν αλλεργια και τωρα που το ξανασκεφτομαι θελω να ξανακανω μπανιο.

Εκνευριστηκα που δεν πηγα συνθετικους σημερα, αλλα θα παω αυριο velvet condom. Βασικα αυτος ειναι  στοχος, αν θα γινει πραγματικοτητα ειναι σε αλλων τα χερια.
Θα παρω και το κολιεδακι απο το ερινιες και εχω φτιαχτει.

Ηθελα να παω για φαγητο στον Σπυρο αλλα ειναι κριμα να τον κολλησω ενω εχει να παει Βερολινο την αλλη βδομαδα.

Το μονο που θα ηθελα τωρα ειναι μερικα λεφτα να παω να ψωνισω κανα χειμωνιατικο ρουχο να νιωσω λιγη αυτοπεποιθηση. Αντι αυτου αρχισα να φτιαχνω το σακακι μου, του εβαλα κονκαρδες και ενα ραφτο. Το μονο που μου μενει ειναι να αποφασισω αν θα βγαλω τις βατες ή οχι.
Μια μου φαινονται γαματες μια γελοιες.

Αντε να δουμε αν θα παμε Θεσ/νικη τελικα. Θελω τοσο πολυ να πω την αληθεια.
Χτες κανονισαμε να παμε και Γιαννενα με τα παιδια μετα τα Χριστουγεννα και εχω την αισθηση οτι θα ειναι γαματα. Χιονι τα παιδια και ποτο ποτο ποτο ποτο και χορος:D
Επισης θελω να καταφερει να ανεβει ο Νικος απο Κρητη να τον φιλοξενησω να παμε μαζι στα "Καμαρια" μας και στους Phoenix catscratch.

Να γινει και το χαλοουιν παρτυ να αρχισει και το ζομπι ντανς να χαρουμε λιγο ρε γαμω το.
Ειμαι αισιοδοξη η αληθεια ειναι.

Υ.Γ Ενα μην πω και για το διαβασμα;; Αν και βαριεμαι αισχρα τα καταφερνω, τι να κανουμε τα αγαθα μετα κοποις κτωνται.

2 σχόλια: