Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Remember?

    Η δασκαλα σημερα στην ορθογραφια μου εβαλε μπραβο και μου εδωσε και αυτοκολλητο. Ειναι πολυχρωμο και εχει σχημα αστεριου. Εχει κιτρινο, κοκκινο, πρασινο, μπλε. Πολυ ομορφο ειναι.
    Θυμασαι τη Μαρια; Παντα ηθελε να μοιραζομαστε το φαγητο και παντα επαιρνε το δικο μου. Με επαιρνε τηλεφωνο και μιλαγε πολλη ωρα και εγω βαριομουνααα.
    Πριν το Πασχα η κυρια Ζωη μου εδωσε την πασχαλιατικη προσευχη να τη μαθω και να την πω. Οταν ηρθε η ωρα για να την πω ειχα τοσο αγχος που την ελεγα απο μεσα μου για να μην την ξεχασω. Τελικα ομως δεν την ειπα μονη μου. Το ενα κομματι το ειπε ο Κωνσταντινος και το αλλο εγω.
    Καλο παιδι ειναι. Μια φορα που γραφαμε κριτηριο στη Γλωσσα του διορθωσα κατι λεξεις που ειχε λαθος και πηρε 10!
    Ω, θυμαμαι το παζαρι που καναμε με διαφορα πραγματα που φερναμε απο το σπιτι. Α, και την καντινα που διογανωναμε με σπιτικο φαγητο. Ηταν σαν ολοκληρη γιορτη τρωγαμε, πιναμε, τρεχαμε και ο κυριος Νικος μας εβαζε παντα μουσικη απο τα μεγαφωνα.
   Θυμαμαι και το βαγονι. Ηταν βιβλιοθηκη και ειχε και επιτραπεζια. Στα γενεθλια μου ειχα κερδισει τον Αντωνη στο σκακι και το θεωρησα μεγαλη τυχη!
   Επισης φυτευαμε και φυτα. Ο καθενας ειχε το δικο του. Μονο που δεν θυμαμαι τι ονομα ειχα δωσει στο δικο μου παντως ηταν το τεταρτο απο την δεξια γωνια.
   Θυμαμαι και την κυρια Φιλιω που ποτε δε μας εκανε καλλιτεχνικα γιατι ηθελε να κανουμε παραπανω μαθηματικα. Παντα 8 και 9 ειχα στην εκτη και στην πεμπτη εξαιτιας της. Εγω πηγαινα απο την πρωτη δημοτικου ζωγραφικη στο πολιτιστικο κεντρο -ηταν τελεια- και ηθελα να ζωγραφιζω. Αλλα ποτε δεν γινοταν αυτο εξαιτιας της.
   Μια μερα ζωγραφιζαμε (στην τεταρτη δημοτικου) και ειχα ζωγραφισει τον Οσαμα Μπιν Λαντεν σε μια σπηλια και δεν ηξερα πως γραφεται το ονομα του και μου λεει ο Γιαννης: "Δεν τολμας να ρωτησεις την κυρια". Εγω φυσικα πηγα στην κυρια Ζωη και την ρωτησα. "Δεν ειναι πραγματα αυτα που ζωγραφιζεις Ελευθερια μου" μου ειπε και γελασε.
 
   Μακαρι να γυριζα το χρονο πισω... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου