Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Στα αρχιδια σου ρε φιλε, και σενα και σενα και σενα και σενα. Το μονο που σε νοιαζει ειναι το γκομενακι που θα βρεις πως θα ειναι για να το μοστραρεις στον κοσμο. Γιατι δεν εχει σημασια αν ο αλλος ειναι καλος ανθρωπος και οχι ομορφος, ναι γιατι αυτα ειναι λογια ενος ασχημου χοντρου που δεν βρισκει αγαπη γι αυτο, ετσι λενε ολοι οι εξυπνοι. Ε αντε στο διαολο και αντε γαμηθειτε και ευχη σας δινω. Προτιμω να μεινω φορεβερ αλοουν που ετσι κι αλλιως θα εμενα παρα να ανησυχω για το αν ειμαι αρκετα καλη για σενα και για σενα και για σενα. Γιατι οτι και να κανω δεν θα ειμαι καλη για πολλους απο εσας (δεν θα πω ολους γιατι η γενικευση ειναι ο κοσμος των ηλιθιων οπως ειπε ο Νιτσε και εγω ηλιθια δεν ειμαι) Οσο πιο γρηγορα αποδεχτω τον εαυτο μου τοσο πιο γρηγορα θα ξεπερασω αυτα τα ψυχολογικα/κομπλεξ μου. Ε και αμα δεν τα ξεπερασω δεν πειραζει μωρε γι αυτο υπαρχουν και οι ψυχολογοι να κανουν τη δουλεια τους κι αυτοι.

Υ.Γ Δεν ειμαι παντα τοσο απεγνωσμενη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου